Damatajhiz

Alt Alt Alt Alt Alt Alt

امروزه استفاده از سیستم های تهویه مطبوع و کولرهای مختلف، به یک ضرورت مهم در زندگی تبدیل شده است. در گذشته لزوم تجهیز فضاهای گوناگون به سیستم های تهویه مطبوع چندان احساس نمی شد، چرا که آب و هوای کره زمین، متعادل تر، هوا پاک تر، اثر گلخانه ای کمتر، هوا سبک تر و تنفس آسان تر بود! اما اکنون همه چیز متفاوت است و دیگر نمی توان در فصل تابستان بدون استفاده از سیستم تهویه هوا و کولر زندگی کرد و تولیدکنندگان نیز مدت هاست تولید و عرضه سیستم های خنک کننده از جمله کولر گازی و اسپلیت ها را آغاز نموده اند. آیا می دانید بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت کدامند؟
با توجه به رشد روز افزون تولیدکنندگان در این عرصه، رقابت زیادی میان انواع برندهای کولرگازی و اسپلیت مشاهده می شود. به همین دلیل انتخاب برای بسیاری از افراد سخت می شود. با ما باشید چرا که در ادامه قصد داریم به معرفی پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت در ایران بپردازیم.

پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت

بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت

اگر گشتی در بازار سیستم تهویه هوای مطبوع بزنید، خواهید دید که تا به امروز کمپانی های مختلفی، انواع کولرهای گازی را تولید کرده اند. سیستم های تهویه مطبوع در همه جا وجود دارند، چه در دفتر کار و خانه، چه وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها و قطارها. پس نمی توانیم از اهمیت آن ها مخصوصا در روزهای گرم چشم بپوشیم.
درست است که این دستگاه ها، یکی از وسایل لوکس خانه محسوب می شوند، اما امروزه یکی از ملزومات هر خانه ای به شمار می روند. در میان برندهای کولر گازی، برخی ها بیشتر از سایرین خوش درخشیده اند و از محبوبیت بیشتری برخوردارند. اما کدام را می توانیم از جمله بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت در ایران بنامیم؟

بهترین برند کولر گازی

کولرگازی ال جی

یکی از برندهای برتر در زمینه ی تولید و عرضه کولر گازی، به طور قطع برند ال جی است. این برند تا به امروز با تولید انواع مختلف کولر گازی، سهم خوبی از بازار این محصول را از آن خود کرده و توانسته است در سطح ایران و جهان به خوبی مطرح شود.
از آن جایی که کولرهای گازی و اسپلیت ال جی، علاوه بر طراحی زیبا قابلیت های مختلفی دارند، می توانند برای بسیاری از مراکز و مکان ها مورد استفاده قرار گیرند. از جمله ی مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و … اشاره کنیم.
یکی دیگر از مزیت های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع کولرهای گازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند.

این برند دارای نمایندگان خدمات نصب بسیاری در سطح کشور است، به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش در کمترین زمان به مشتریان صورت می گیرد. بی شک ال جی یکی از بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت در ایران محسوب می شود.

کولر گازی و اسپلیت اجنرال

کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس از جمله پرفروش‌ترین محصولات شرکت گلدیران است که به دلیل کیفیت بالای قطعات، بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، قیمت بسیار مناسب‌ نسبت به محصولات مشابه خارجی، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش گسترده در ایران، یک انتخاب اقتصادی و هوشمندانه می‌باشد؛ چراکه امروزه محصولات باکیفیت ایرانی مانند کولر گازی و اسپلیت جی پلاس کاملاً همگام با استانداردهای جهانی تولید شده و حتی در کشورهای همسایه نیز خریداران خود را دارند.

یکی از پارامترهای مهم برای انتخاب کولر گازی و اسپلیت، مصرف برق دستگاه است که اکثر خریداران درهنگام تصمیم گیری و خرید کولر گازی به آن توجه می‌نمایند؛ کولر گازی و اسپلیت های جی پلاس اکثراً به صورت اینورتر (کم مصرف) عرضه می‌شوند که این امر باعث کاهش میزان مصرف برق تا حدود 20 %  می‌گردد. 

کولر گازی اجنرال

اجنرال، یکی دیگر از کمپانی های با سابقه و خوشنام در زمینه ی تولید انواع سیستم های هوای مطبوع می باشد. این برند ژاپنی با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و البته مصرف انرژی کم، توانسته نام خود را در لیست بهترین برندهای کولر گازی ثبت کند. کولر گازی اجنرال آزمایشات تحت شرایط سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته است و بی شک می تواند گزینه ای مناسب برای تامین هوای خنک در فضاهای مختلف باشد.

کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

کولر گازی هایسنس

امروزه کولر گازی و اسپلیت های هایسنس در تمام جهان شناخته شده هستند. پیشگام بودن در تکنولوژی و طراحی های نوین محصولات هایسنس از جمله کولر گازی های این برند باعث شده تا اکثر متقاضیان، هایسنس را بعنوان یکی از انتخاب های اصلی خود درنظر گیرند. 

پیشرفته بودن، کیفیت قطعات، طول عمر بالا، تنوع زیاد از نظرمدل و ظرفیت و دارا بودن آپشن های متعدد، از ویژگی های مهم کولر گازی و اسپلیت های هایسنس به شمار می‌روند؛ اکثر کولر گازی های این برند به صورت اینورتر تولید شده که تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر کمپرسور، کاهش مصرف برق و نهایتاً کاهش هزینه نگهداری این دستگاه ها دارد. 

کولر گازی سامسونگ

به جرات می توانیم شرکت سامسونگ را یکی از برترین شرکت های تولید کننده در کره جنوبی بنامیم. این برند تا به امروز توانسته است در زمینه ی ساخت انواع ملزومات خانگی، اداری و تجهیزات صنعتی، به خوبی عمل کند که یکی از توانمندی های آن، ساخت و تولید انواع کولر گازیست.
بی شک کولر گازی سامسونگ، از بهترین برندهای کولر گازی در ایران محسوب می شود. کولرهای گازی این کمپانی دارای طراحی های منحصر به فرد و زیبایی هستند و استفاده از به روزترین تکنولوژی ها، تا به امروز توانسته است این کولرها را در صدر جدول پرفروش ترین محصولات سیستم تهویه مطبوع در ایران و جهان قرار دهد.
ضمن آنکه می توانیم برند سامسونگ را از جمله ی قابل اعتمادترین برندهای تولید کننده در ایران بنامیم که با گارانتی و خدمات پس از فروش خود تا به امروز توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. بی تردید یکی از پیشنهادات برای خرید از میان بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت ، از برند معتبر سامسونگ خواهد بود.

برای بررسی بیشتر و انتخاب مناسب‌ترین نوع و برند از کولر گازی و اسپلیت، لطفاً به محصولات ارائه شده در همین رابطه در سایت تخصصی دماتجهیز مراجعه فرمایید.

برای خرید بهترین کولر گازی و اسپلیت سامسونگ کلیک کنید

کولر گازی گری

کولر گازی ایران رادیاتور

امروزه کولر گازی ایران رادیاتور نه تنها در ایران بلکه در برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه نیز به فروش می‌رسد. می‌توان علت موفقیت این برند در تولید و عرضه کولر گازی و اسپلیت را، رعایت حداکثر استاندارد لازم، مرغوبیت قطعات، طراحی های زیبا و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا و البته قیمت بسیار مناسب دانست؛ خریداران کولر گازی ایران رادیاتور در ایران، از مزایای ویژه ای همچون گارانتی بلند مدت و معتبر، خدمات پس از فروش گسترده و پاسخگو و همچنین آفر های همیشگی مانند ارائه لوله مسی مورد نیاز به صورت رایگان بهره مند می‌گردند.

همانطور که گفته شد، محصولات ایران رادیاتور از جمله کولر گازی و اسپلیت های این برند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و متقاضیان با خرید هر تعداد کولر گازی ایران رادیاتور، از نظر اقتصادی مشمول سود قابل توجهی خواهند بود.

کولر گازی گری

گری را می توانیم تخصصی ترین برند در زمینه تولید کولر گازی و اسپلیت در آسیا بنامیم. این کمپانی که فعالیت خود را از سال 1991 آغاز کرده، تا به امروز توانسته است نیاز بسیاری از افراد را در زمینه سیستم تهویه هوا، در سراسر ایران و جهان شناخته و آن ها را مرتفع سازد. کسب عنوان بهترین برند تولیدکننده کولرهای گازی در سال 2018، اثباتی بر این مدعی است. تنوع زیاد محصولات تهویه مطبوع این برند، مصرف برق کم، سیستم سرمایش و گرمایش فوق العاده در کنار استحکام آن سبب شده تا مشتریان بسیاری را به خود جذب نماید. از آن جایی که پنل های کولر گازی گری، حجم بسیار کمی را اشغال می کنند، می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

کولر گازی دایکین

کولر گازی دایکین

این برند ژاپنی، نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان نیز توانسته است جایگاه ویژه ای در حوزه طراحی و عرضه انواع تجهیزات تهویه مطبوع کسب کند. همچنین کیفیت فوق العاده محصولات برند دایکین موفق به جلب رضایت کاربران بسیاری شده است. ضمن آنکه در این کولرگازی از بهترین اینورترها استفاده شده که طی زمانی اندک پس از روشن شدن، می تواند دمای هوای محیط را به خوبی تنظیم نماید.
کولر گازی دایکین دارای ویژگی های مختلفی است که از جمله آنها می توانیم به سیستم رطوبت گیر، تایمر زمان بندی، سیستم جریان هوای دوگانه و … اشاره کنیم. شما در هر زمان از مدت معین گارانتی محصول خریداری شده، می توانید از مزایای تعهدات نماینده بهره مند شوید. پس از اتمام مدت زمان گارانتی نیز می توانید با مراجعه به مراکز ارائه خدمات پس از فروش مجاز برند دایکین، مشکلات احتمالی پیش آمده را مطرح و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

کولر گازی میدیا

کولر های گازی میدیا از جمله محصولات شناخته شده در حوزه تجهیزات تهویه مطبوع به شمار می‌روند که همواره مشمول رضایت اکثر مصرف کنندگان در سراسر جهان می‌باشند. در ایران نیز تعداد زیادی از خریداران کولر گازی و اسپلیت، برند میدیا را به دلیل کیفیت عالی، طول عمر بالا، راندمان مناسب و... انتخاب می‌نمایند.

از ویژگی های مهم کولر گازی میدیا می‌توان به بهره مندی از تکنولوژی اینورتر و تنوع در مدل و ظرفیت کولر های گازی و اسپلیت اشاره نمود.

کولر گازی تک الکتریک

تک الکتریک نیز یکی دیگر از برندهای کولر گازی در ایران است که موفق شده با تولید کولر گازی و اسپلیت هایی همگام با محصولات مشابه خارجی از نظر تکنولوژی، طراحی، کیفیت قطعات و... برند خود را در ایران و همچنین منطقه خاورمیانه معرفی نماید. کولر گازی تک الکتریک نسبت به محصولات دیگر رقبا از قیمت مناسب‌تری برخوردارند و گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان از جمله پیمانکاران محترم پروژه های بزرگ که نیازمند تهیه چندین دستگاه کولر گازی و اسپلیت می‌باشند هستند.

البته نام کمپانی های دیگری مانند قدرتمندترین برند در زمینه تولید کولر گازی و اسپلیت یعنی شرکت میتسوبیشی در این لیست خالی می ماند. چرا که میتسوبیشی در عین عرضه محصولات با کیفیت فوق العاده، قیمت بالایی دارد. لذا بسیاری از افراد کمتر تمایل به تحمل هزینه های سنگین خرید این برند را خواهند داشت.

جدول برآورد تقریبی ظرفیت کولر گازی و اسپلیت

برای محاسبه تقریبی ظرفیت کولر گازی و اسپلیت مورد نیاز(در شرایط آب و هوایی مانند شهر تهران) در طبقات وسط ساختمان، به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و درطبقاتی که بالای آن‌ها پشت بام است، به دلیل تابش مستقیم نور خورشید بر سقف، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) درنظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، برای یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000، برای مساحت 17 متری اسپلیت 12000، برای مساحت 25 متری اسپلیت 18000، برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 و برای سالن 45 متری اسپلیت 32000 می تواند مناسب باشد. همچنین می‌توانید برای سهولت بیشتر، جهت محاسبه تقریبی و تعیین ظرفیت اسپلیت یا کولر گازی به جدول زیر مراجعه نمایید و با توجه به شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده، ظرفیت کولر گازی و اسپلیت خود را مشخص کنید. جدول زیر نسبت تقریبی ظرفیت کولر گازی به متراژ محیط در هوای معتدل را نشان می دهد.

جدول محاسبه تقریبی کولر گازی و اسپلیت

برای بررسی بیشتر و انجام بهترین انتخاب در مورد کولر گازی و اسپلیت مورد نیاز لطفاً به محصولات مرتبط ارائه شده در سایت تخصصی دماتجهیز مراجعه فرمایید.

 دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان 

سخن پایانی

گرمای داغ تابستان و هوای شرجی و آلوده در شهرهای بزرگ می تواند تنفس را سخت کند. اما امروزه سیستم های خنک کننده و کولرهای گازی می توانند آب و هوای مطبوعی را برای ما فراهم سازند. همان طور که مشاهده کردید، کمپانی های مختلفی در زمینه تولید و عرضه ی انواع کولر گازی و اسپلیت فعال هستند و این محصولات را با قیمت های متفاوتی عرضه می‌نمایند. چنانچه قصد خرید بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت را دارید، دماتجهیز برایتان گزینه ای برتر خواهد بود، چرا که در فروشگاه معتبر دماتجهیز، قیمت ها تضمین شده است و شما می توانید با اطمینان خاطر، سفارش خود را هرجا که می خواهید، تحویل بگیرید.

مقالات مرتبط

جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌شود مطالب مرتبط با مقاله "پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت" را نیز مطالعه فرمایید.

ئماتجهیز

منتظر تماس و مشتاق دیدارتان در مجموعه تخصصی دماتجهیز هستیم

با اشتراک گذاری مقاله فوق در شبکه های اجتماعی، دوستان خود را از مطالب مهم آن آگاه سازید.

whatsapp تلگرام instagram linkedin twitter

محصولات مرتبط

سبد خرید

سبد خرید شما خالیست

 

حساب کاربری

حساب کاربری

منو
حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام